Keep it simple. Ook voor kmo’s is het belangrijk dat de marketing efficiënt wordt aangepakt. Waar het vooral om draait, is dat je de zaken niet onnodig moeilijk maakt. Door de juiste vragen te stellen en daarop goeie antwoorden te formuleren, kom je erachter welke communicatiestrategie jouw bedrijf vooruit kan helpen. Die vragen, 22 in totaal, zijn netjes gebundeld in een notieboekje dat marketingcommunicatie gratis aanbiedt aan CEO’s van kleine en middelgrote ondernemingen. Want ook die hebben alle baat bij simpele marketing.
Marketing is diffisimpel
Wil je de marketingcommunicatie van je bedrijf aanpakken? Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want voor kmo-bedrijfsleiders voelt dit soms aan als een beklimming van de Mount Everest.
Een complexe klus dus die je nochtans heel licht verteerbaar kan maken. Door de juiste vragen te stellen en daarop goeie antwoorden te formuleren, kan je achterhalen welke marketing- en communicatiestrategie voor jouw business het meest efficiënt is. Het zorgt ervoor dat je met jouw boodschap geen lawaai maar oorstrelende muziek maakt. Want marketing is simpel, zolang je maar vanuit het DNA van je bedrijf vertrekt.
Marketingcommunicatiebedrijf Comith bundelde 22 van die cruciale vragen in een handig (fysiek) boekje dat je gratis kan aanvragen. Een ideale leidraad om een brede ‘outside-in’-visie op je eigen bedrijf te ontwikkelen. Mét de mensen die vandaag al voor jou werken.
Het notitieboekje kent een beperkte oplage en wordt massaal aangevraagd. Comith behoudt het recht om zelf te kiezen wie een gratis exemplaar ontvangt. Geen boekje ontvangen? Dan krijg je sowieso de pdf met handige tips doorgestuurd.