foto: shutterstock.com
Er is geen ontkennen aan. De mobiele klanten ervaring moet prioriteit nummer 1 zijn voor IT en Marketing in 2016. Volgens onderzoek heeft 80 procent van IT-beslissingsnemers een return on investment gevoeld na het introduceren van een mobiele app. Toch is nog niet iedereen overtuigd. Deze whitepaper geeft een antwoord op de meest pertinente vragen rond het uitbouwen van een Mobile Strategie:
5 vragen waarmee ondernemers worstelen
Om je te helpen om een ideale mobiele strategie uit te bouwen trok Sitecore op onderzoek uit. Het identificeerde 5 vragen waarmee heel wat bedrijven mee worstelen en ging ten rade bij experts om deze op te lossen. Dit zijn de vragen waar de experts op antwoorden:
- Benoem de top drie uitdagingen die bedrijven hebben wanneer ze starten met het uitbouwen van een digitale klantenervaring
- Wat is hét juiste moment voor merken om hun focus te verleggen op mobile? Wat moeten ze zeker doen voor ze ermee beginnen?
- Welk advies zou je merken geven als ze met iemand in zee gaan om hun ideale mobiele klantenervaring te bouwen.
- Hoe moeten merken het succes van hun mobile experience gaan meten?
- Hoeveel procent van je klanten denkt dat “responsive design” dé mobiele oplossing is van de toekomst?
Benieuwd naar de antwoorden? Deze kan je vinden in deze gratis whitepaper van Sitecore. Veel leesplezier!