Effectieve e-mailmarketing staat of valt bij relevante content. Om dat een heel jaar lang in goede banen te helpen leiden biedt EmailGarage met de Belgische Content Planner een eenvoudige oplossing voor twee permanente uitdagingen: inspiratie zoeken voor thematische content en tijdig plannen. De gratis kalender is hier te downloaden.
ContentPlan 2014
De Belgische Content Planner biedt e-mailmarketeers in één oogopslag een overzicht van interessante feestdagen, relevante culturele of sportgebeurtenissen en andere topicals, die ze kunnen opnemen in een content plan voor 2014.
“We hebben ons laten inspireren door GetResponse, dat al enkele jaren een retail content planner maakt voor de Amerikaanse markt”, aldus Tim Karpisek, business development manager bij EmailGarage. “Het idee was om datzelfde eenvoudige concept om te zetten naar een Belgische variant, puur voor intern gebruik. Maar intussen hebben we die versie helemaal bijgewerkt. Die delen we nu met organisaties die hun e-mailmarketing optimaal willen plannen en op punt stellen.”
Content marketing
De EmailGarage Content Planner biedt een eenvoudige oplossing voor twee uitdagingen in de contentmarketing: inspiratie zoeken voor thema’s waarrond relevant gecommuniceerd kan worden en het tijdig inplannen zodat er efficiënt kan worden gewerkt.
Deze tool biedt een antwoord op de vraag van EmailGarage-klanten naar praktische oplossingen en advies op het vlak van content planning, e-mail copywriting en design, campagnebeheer en –testing, data–analyse en –segmentatie. Hiervoor keert ook Tim Karpisek terug naar het Mechelse bureau. Hij heeft meer dan 5 jaar ervaring binnen het bedrijf, en komt opnieuw aan boord om samen met klanten effectieve relationele marketingcampagnes en -programma’s uit te tekenen.