Het digital agency Duo uit Brugge neemt zijn sectorgenoot Nascom uit Genk over. Beide bedrijven vormen samen een nieuwe groep, die tot de top-5 van digital agencies in Vlaanderen behoort.
Ambitie om verder te groeien
Duo viert dit jaar zijn 20ste verjaardag en heeft de ambitie om verder te groeien in het ontwikkelen van digitale strategieën, complexe webplatformen en robuuste mobiele applicaties.
“Nascom is een kmo die ook veel ervaring heeft in diezelfde domeinen. De combinatie van beide teams zal ons helpen om onze klanten nog beter van dienst te zijn”, zegt CEO Véronique Dugardyn van Duo.
40 medewerkers
Duo werd opgericht in 1996 en was één van de pioniers op het vlak van web development in België. Twintig jaar later is de Brugse kmo uitgegroeid tot een full service digital agency. Met bijna 40 medewerkers helpt het bedrijven om digitale strategieën te ontwikkelen en te implementeren.
“Noem ons maar de partner voor digitale groei. Onze medewerkers zijn developers, designers, online marketeers en project managers die kmo’s, grote bedrijven en multinationals helpen bij hun digitale uitdagingen”, vertelt CEO Véronique Dugardyn.
Bijkomende expertise via Nascom
“Dankzij de overname van Nascom versterken beide teams zich met bijkomende expertise en zullen we ook qua schaal meer mogelijkheden hebben om flexibel in te spelen op vragen van klanten. Dat we regionaal ook complementair zijn, met vestigingen in Brugge, Genk en Antwerpen, is een bijkomende troef”, stelt de CEO.
Eén groep, twee merken, drie locaties
Nascom werd opgericht in 2003 en heeft vandaag 15 medewerkers in Genk en Antwerpen. Na de overname zal de groep dus ruim 50 medewerkers tellen. “Beide entiteiten hebben een sterke naamsbekendheid en zullen daarom onder hun eigen merknaam doorgaan”, legt Véronique Dugardyn uit.
Voor welke prijs Nascom werd overgekocht werd niet bekend gemaakt. Binnen de twee jaar wil de nieuwe groep de kaap van 5 miljoen euro omzet ronden. Meer info: duo.be