'Je moet een customer centric aanpak hebben, of je kan het vergeten.' Grote kans dat je als online retailer dat ooit al ergens gelezen of gehoord hebt. We worden om de oren geslagen met de marketingterm. Maar wat houdt het nu eigenlijk in? En in hoeverre zijn jouw inspanningen al customer centric te noemen? Kortom, hoe bouw je je marketingstrategie rond die customer centricity?
Schat aan data over online retailsector
In dit gratis e-book krijg je een overzicht van handige data en inspirerende inzichten over de retailmarkt. De belangrijkste conclusie kunnen we je nu al meegeven: de klant een fantastische online winkelervaring bieden, is dé driver bij uitstek om succesvol te zijn als e-commercespeler. De nood om daar een marketingstrategie rond te bouwen, zal alleen maar toenemen. In het e-book krijg je een overzicht van hoe de online retailsector in 2018 en de jaren erna drastisch zal veranderen.
Benieuwd om te weten of jouw marketingstrategie voldoet aan de noden van de huidige consument? Dan is dit e-book een must om door te nemen! Veel leesplezier!