Snelheid was nog nooit belangrijker dan vandaag. Vroeger konden bedrijven gestaag groeien, maar vandaag is het een must voor bedrijven om exponentieel te groeien, snel te leren uit hun fouten en vooral snel te handelen. The winner takes it all. Om snel groeiende innovatieve bedrijven van eigen bodem een duwtje in de rug te geven, organiseert Deloitte daarom de Fast 50 wedstrijd.
Wie kan meedoen aan Deloitte Technology Fast 50 ranking?
Ook dit jaar organiseert Deloitte de Technology Fast 50, waar winstgroei de belangrijkste factor is binnen de ranking. Deloitte zet bedrijven in de kijker die de afgelopen vijf jaar al meedraaien binnen de Belgische tech wereld en die de wereld op zijn kop kunnen zetten met hun innovatieve ideeën. Het gaat erom deze snel groeiende technologiebedrijven te helpen aan geloofwaardigheid en visibiliteit in België, Europa en eigenlijk over de hele wereld.
Waarom deelnemen aan Technology Fast 50?
In onderstaande getuigenissen zal je lezen dat de winnaars heel wat visibiliteit hebben verworven na hun deelname. Fast 50 geldt als een referentie, dat andere bedrijven en geïnteresseerden verzekert dat het desbetreffende bedrijf de moeite waard is.
Daarnaast zullen potentiële investeerders sneller geneigd zijn om naar jou te luisteren dan naar een bedrijf dat nog 'under the radar' opereert. En ook prospects zullen opeens hot leads worden, waardoor je als bedrijf nog sneller groeit dan dat je al deed.
Getuigenissen van voormalige winnaars
Deloitte gelooft dat innovatie één van de belangrijkste ingrediënten is tot succes. De winnaar van 2014, iTEXT, heeft een groei gekend van 4,099%. iTEXT vormt het bedrijf achter de software dat PDF documenten genereert. Toen het bedrijf in 2013 als derde eindigde, was het vastbesloten om het jaar daarop te winnen, wat iTEXT ook deed.
Oprichter Bruno Louwagie: “winnen heeft een serieuze impact gehad op het bedrijf. Voor de wedstrijd kwamen we in contact met andere bedrijven door hun developers. Nu zijn het de beslissingsnemers die zelf contact opnemen met ons. Daarbij hebben nu ook investeerders interesse in ons en de software die we aanbieden.”
Een andere winnaar die aan de deuren klopt in Brazilië is The Insiders Word of Mouth Network. Hun doel? Word Of Mouth als een gerespecteerd marketing medium inzetten. De visie van dit bedrijf wordt onderbouwd door een platform waar leden verscheidene touchpoints hebben die communicatie en feedback bevorderen.
Vandaag telt het platform 1,5 miljoen leden wereldwijd met 16 kantoren in 25 landen. De erkenning als Fast 50 winnaar valt niet te ontkennen. Managing Director Bjorn Cassier: “ Intern is het een ongelooflijke erkenning voor onze 120 werknemers. Extern heeft het heel wat deuren geopend, voornamelijk in België en het VK en misschien ook, verrassend genoeg Brazlië.”
Is jouw bedrijf snel genoeg om de winst in ontvangst te nemen? Denk je dat jouw bedrijf het heeft om de Deloitte Technology Fast 50 te winnen? Check dan zeker de registratiecriteria en het selectieproces. Registreren kan op deze pagina.