In een wereld waar technologie en consumenten-gedrag sneller evolueren dan ooit tevoren, blijft marketing een essentieel onderdeel. De toekomst van marketing biedt ongekende mogelijkheden voor marketing beslissingsnemers om hun merk te laten groeien, hun klantrelaties te verdiepen en concurrentievoordeel te behalen. Nieuwe technologieën zoals AI, big data, en automatisering is in continue evolutie voor hoe bedrijven hun klanten bereiken en bedienen.

De marketing beslissingsnemer staat onder druk

De toekomst van marketing draait niet om de hoeveelheid aandacht en gegevens die je kunt verzamelen. Het gaat erom wie bereid is naar jouw boodschap te luisteren.

Marketeers staan onder allerlei soorten druk. Ze worden gedwongen om allerlei acties tot zelfs shortcuts te nemen. En hun klanten verwachten een andere aanpak. Ze willen geen e-mail - ze willen ME-mail. Hét basisprincipe binnen het begrip permission marketing - het leveren van persoonlijke, relevante berichten aan mensen die ze willen ontvangen.

En dit komt neer op vertrouwen. Dit is hét argument van marketing visionair en bestsellerauteur Seth Godin. En tegelijk een filosofie waar we bij Bloovi rotsvast in geloven!

Waarom dit thema?

Marnik D’Hoore, CEO van Bloovi licht toe: “Marketing evolueert snel en biedt talloze mogelijkheden, van strategie en data tot AI, tools en diverse communicatiekanalen en -mogelijkheden. Veel ondernemers en marketingbeslissingsnemers zijn echter het overzicht kwijt. Wat is outdated? Wat is nieuw? Waar moeten we wel en waar niet op inzetten? Waar leggen we de prioriteiten? De meesten zien door de bomen het bos niet meer. Bloovi wil daarom samen met marketingexperts een helder overzicht bieden, inspireren én stimuleren.”

Waarover gaat dit thema?

Dit thema is een verzameling van authentieke content waar tal van topics aan bod komen die relevant zijn voor zowel de huidige trends als voor de toekomst van marketing. Op basis van interviews met marketing experts, marketig strategen en bedrijven met ervaring tot opiniemakers. Alle content wordt gebundeld op www.bloovi.be/future-marketing

Interview met Seth Godin

Binnen dit thema hebben we een interview kunnen strikken met marketingvisionair Seth Godin. Dit interview zal dit thema extra wind in de zeilen en aantrekkingskracht geven.

Seth Godin

Samen met partners

Om dit thema professioneel vorm te geven gaat Bloovi samenwerken met partners die inzetten op dit thema. Partners kunnen hun expertise, visie en ervaringen naar de Bloovi-lezers communiceren en zo zichzelf en hun merk of bedrijf met dit thema op de markt zetten. Dit thema zal veel gelezen worden op Bloovi en zal ook hard gepromoot worden. Het creëert een hoge mate van geloofwaardigheid en vertrouwen.

Wie kan partner worden?

Bedrijven en organisaties die advies, diensten, begeleiding of meerwaarde bieden aan de markt omtrent professionele marketing. Bedrijven die hun naam en merk aan dit thema willen verbinden. Samen met hen kunnen we de kracht van marketing in ondernemend Vlaanderen versterken.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Interesse om partner te worden van dit thema?

Mail dan naar studio@Bloovi.be en licht in een paar kort zinnen toe waarom jouw merk of bedrijf partner zou moeten worden. Na de mail wordt je opgebeld door iemand van het Bloovi team.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -