Benoit Lips, één van de internetpioniers in België, verlaat LBi vanaf 1 mei. Na 17 jaar kiest hij ervoor zich toe te leggen op een aantal nieuwe uitdagingen.
In 1995 richtte Benoit Lips ( @benoit_lips ) Digital Age Design of kortweg DAD op, één van de eerste digital agencies in België. Hij stond er tot 2009 aan het roer en transformeerde een klein bedrijf tot een 100+ bedrijf, dat zowel internationale als nationale adverteerders tot z'n klanten mocht rekenen.
Overname
In 2007 werd DAD overgenomen door LBi, LBi werd op die manier de marktleider op vlak van digitale marketing en technologie. Sinds 2009 was hij actief als Chief Visionary Officer en focuste zich vooral op het uitwerken van digitale strategiën voor de klanten.
Levenswerk
"LBi Belgium is sinds 1995 een levenswerk van mij en ik ben vereerd dat ik er zowel als CEO en later als CVO al die jaren heb mogen werken. We hebben een nieuwe markt zien ontstaan en ik ben benieuwd naar wat deze nog meer in petto heeft!", Benoit Lips.
"Het is mede dankzij Benoit dat LBi vandaag een vaste waarde is geworden in België. Hij heeft niet alleen onze klanten geïnspireerd met z'n visionair talent maar ook z'n collega's. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we zijn bijdrage nog lang met ons zullen meedragen en we wensen hem natuurlijk ook veel succes in z'n verdere uitdagingen', Antony Slabinck, CEO LBi.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?