Shopally, een Brusselse start-up met kantoren in New York, heeft 1,4 miljoen dollar opgehaald bij investeerders. De start-up gaat het geld gebruiken om haar e-commerce app globaal uit te rollen. 

Geld verdienen via sociale media

Shopally's lanceert eind deze maand een manier waarmee influencers geld kunnen verdienen via sociale media. Influencers zullen producten kunnen taggen in hun sociale media updates, telkens wanneer dankzij hen iets verkocht wordt, krijgen ze een deel van de winst. 

Shopally werkt op sociale netwerken zoals Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram and YouTube en laat mensen toe rechtstreeks producten te kopen vanuit de sociale media posts van influencers. 

Samenwerking met 1500 merken

Shopally heeft intussen samenwerkingen afgesloten met meer dan 1500 merken en winkelketens, waaronder Net-a-Porter, Saks Fifth Avenue, Crate & Barrel en Sephora. In het begin zal de focus vooral liggen op vrouwenmode, schoonheidsartikelen, kinderkleding en huisdecoratie. De start-up plant echter om in de nabije toekomst in nog meer modeniches actief te worden. 

"Er zijn veel verschillende affiliate marketingtools op de markt, maar op mobiel vlak zijn er weinig baanbrekende initiatieven te bespeuren. Nu we kapitaal hebben opgehaald, willen we op mobiel vlak met een oplossing komen. Dat gaan we doen door teams uit te bouwen in zowel Europa als de Verenigde Staten," zegt Cathy Pill, CEO and co-founder van Shopally aan Tech.eu. 

theshopally.com

bron: tech.eu