Dat personalisatie en customer experience al vele jaren onmiskenbare buzzwords zijn onder digitale marketeers herinnert ons eraan dat het broodnodig is om conversies te verhogen. Echter in de praktijk zien we nog maar weinig succesvolle toepassingen. In het e-book “ The Ultimate Guide to Website Personalization” krijg je gerichte tips over hoe je een customer journey kan digitaliseren en personaliseren om zo klantervaringen en conversies te verbeteren. Aan de hand van het gratis e-book legt Progress in duidelijke stappen uit hoe je je website personalisatie met succes toepast.
Waar wacht je nog op?
Data is het goud van de 21ste eeuw, daarmee vertellen we niks nieuws. En toch blijven de gigantische opportuniteiten die data bieden nog te vaak onbenut. Het zijn gemiste kansen, als je weet hoe de klant van vandaag een gepersonaliseerde ervaring verwacht. Veel bedrijven mogen dan wel investeren in technologie die een dergelijke personalisatie toelaat, maar ze implementeren die doorgaans niet snel genoeg. Ze zitten met andere woorden op een berg data, maar daar wordt voor de rest weinig of niks mee gedaan. The data is out there, waiting to be mined.
Dit 30 pagina's tellende e-book van Progress wijst je de juiste weg. Door je te wapenen met strategieën die de basis leggen voor een maximale impact op de aankoopintentie van je websitebezoeker dankzij een unieke online klantervaring.