Customer Experience, het lijkt wel de ‘holy grail’ van de marketeer. En terecht! Echte ‘waarde’ in het hoofd van de klanten is immers vooral gebaseerd op hun persoonlijke ervaring en beleving. In dit gratis e-book van Indie Group kom je aan de hand van een handig stappenplan te weten hoe die klantbeleving de kern van je digitale transformatie kan worden.
De wet van de communicerende vaten, die we allemaal kennen uit de natuurkunde, kan je ook perfect toepassen in een (commerciële) bedrijfscontext. Die stelt dat de klantbeleving wordt bepaald door alle organisatorische elementen samen. Hoe lager een bepaalde parameter, des te lager de klantervaring die een bedrijf in zijn totaliteit kan bieden.
Eenmaal je die wet van de communicerende vaten op vlak van customer experience volledig onder de knie hebt, en je dat ook in een gestructureerde aanpak weet te gieten, is de kans groot dat je zal uitmunten in jouw specifieke sector. En dan maakt het helemaal niet uit of dat B2B dan wel B2C is.
De experts van Indie Group leggen heel begrijpelijk uit hoe je daarmee best van start gaat. Het e-book kan je hier gratis downloaden.