Het principe van marketing is in de loop der jaren niet veel veranderd. Het is de taak van de marketeer om het product (of de dienst) voor de juiste doelgroep te krijgen. Dat geldt voor de klassieke marketeers die vooral aan above the line advertising doen, maar evenzeer voor alle digital marketeers die tegenwoordig al hun handelingen baseren op datarijke gedragsanalyse. Hoe het het verschil kan maken? Dat lees je in dit e-book!
You bookish people love teasers, don't you?
Om effectief te zijn in marketing, moet je gelijke tred houden met de trends, de technieken en de technologie. Een manier om bij te blijven én om vooruit te komen is door op de hoogte te blijven van wat er op komst is. Want om het met een cliché te zeggen: stilstaan is achteruit gaan. Daarom hebben we met Bloovi verschillende marketingspecialisten even aan de tand gevoeld.
En waarom hebben we dit gedaan? Omdat we het belangrijk vinden dat elke moderne, leergierige marketeer zich zou kunnen wapenen met de juiste technologische tools en hij of zij tot heel wat vernieuwende inzichten kan komen. Want in elke bekwame marketeer schuilt er een goede cupido die als een scherpschutter maar één pijl nodig heeft om raak te schieten. Wie dit dossier van A tot Z leest, weet alvast van welk hout pijlen maken.