Digitale transformatie is geen makkelijke oefening en kan door de omvang van zo’n project al snel als te uitdagend worden gezien. Veel bedrijven lijken echter te vergeten dat het een voortdurend evoluerende reis is, een proces van kleine stapjes. Waarbij het ritme en de richting worden bepaald door de klant, die altijd en overal de eindbestemming moet zijn. Dit gratis e-book van SAP zet je alvast op weg.
Gedurende de hele reis die zo’n digitale transformatie is, moet je klant op de voorgrond blijven. Hij is als het ware de reisleider die aangeeft waar en wanneer er even halt wordt gehouden en op welke manier er best gecommuniceerd wordt. Bedrijven mogen zich met andere woorden niet blindstaren op processen en platformen, want dan dreigen ze hun eindbestemming - de klant - uit het oog te verliezen.
In dit e-book van SAP wordt aan de hand van twee bedrijfscases aangetoond hoe je die boeiende reis best aanvat.
Benieuwd hoe het transformatieproces je kan helpen om je doelpubliek nog beter en oprechter te bereiken? Lees dan zeker het e-book, dat je hier gratis kan downloaden.