Sharing the blooming vision
92.866 abonnees

The Reference is een full service digitaal agentschap dat opereert op het kruispunt van technologie en marketing. Een multidisciplinair team van ruim 140 experten brengen het credo “it’s more than digital, it’s your business” elke dag opnieuw in de praktijk. Dit doen ze door de verschillende digitale kanalen zoals web, social, mobile, search en e-mail op een geïntegreerde manier in te zetten in functie van de verschillende customer touchpoints met maar één doel voor ogen: meerwaarde creëren voor hun klanten.

Hoe AI, machine learning, mobile payment en andere technologieën de doorbraak van m-commerce versnellen
Insights

Meer over
The Reference

The Reference is een full service digitaal agentschap dat opereert op het kruispunt van technologie en marketing. Een multidisciplinair team van ruim 140 experten brengen het credo “it’s more than digital, it’s your business” elke dag opnieuw in de praktijk. Dit doen ze door de verschillende digitale kanalen zoals web, social, mobile, search en e-mail op een geïntegreerde manier in te zetten in functie van de verschillende customer touchpoints met maar één doel voor ogen: meerwaarde creëren voor hun klanten.

InsightsWhitepaper: Storytelling? Focus je eerst eens op customer experience:

Alfred Hitchcock was één van de beste filmregisseurs ooit. Psycho, Vertigo, The Birds,… Kans is groot dat je ooit al een van z’n meesterwerken bekeken hebt. Dat zijn films zo meeslepend zijn, heeft te maken met een speciale techniek van hem - eentje waar je als marketeer wat van kan opsteken!

Lees meer
Hoe het Belgische webagency The Reference zich ontpopte tot een Europese speler
Insights
OZ wint de Sitecore Digital Marketing Award voor de Belux
Insights
  • 1
  • 2