Lauren is zelfstandig copywriter, vertaler en journalist, met een achtergrond in digital en marketing. Ze is altijd op zoek naar een goed verhaal, nieuwe innovaties en de perfecte .GIF voor haar Tweets.
Dit zijn de drie belangrijkste factoren van geluk (én hoe jij ze kan beïnvloeden)
“Marketeers van nu zijn helemaal weg van contentmarketing en growth hacking, maar wij deden dat met Red Bull 20 jaar geleden ook al”
Van faillissement naar bloeiend bedrijf: 'Maandenlang kon ik mezelf geen loon uitkeren. De werknemers gingen voor'
Intrapreneurship is hot. Deze experte legt uit hoe je ermee begint:
"In de eventsector zal het nooit zo’n vaart lopen als bij sommige andere consumentendiensten. Ik verwacht geen Uber die plots alles om komt gooien"
Geen bazen of hiërarchie meer, dit Gentse bedrijf probeerde het uit. Dit is het resultaat:
"Heel wat bedrijven uit Silicon Valley doen wél al moeite om een prettige werksituatie voor vrouwen te creëren"
Deze Brusselse start-up wil de verzekeringswereld compleet disrupten. Dit zijn de plannen:
"Influencer marketing wordt straks een fundamenteel onderdeel van de marketingmix. Daar ben ik van overtuigd”
De volgende succesvolle start-up? Die vind je dankzij AI
Coolblue CEO: “Waarom wachten tot nieuwjaar om jezelf nieuwe doelen te stellen? Kijk wat je vandaag al kan doen"
Een Belg bij Spotify: “Elk bedrijf heeft kleine kantjes, maar ik heb ze hier nog niet gevonden”
Op inspiratiereis naar Stockholm: "Hier kan je falen zonder daar de rest van je leven te moeten voor betalen"
“In de toekomst zal je als webshop een van deze drie dingen zijn: groot, gespecialiseerd of dood.”
Een persoonlijke stylist in je broekzak: is dit de toekomst van online kleren shoppen?
“Iedereen heeft het over innovatie en digitale transformatie, en toch hebben heel wat Belgische bedrijven er moeite mee”
"Data toont ons maar een deel van de waarheid. Het blijft aan de mens om de juiste inzichten eruit te halen"
“Marketeers doen er alles aan om hun klanten te verleiden, waarom zouden ze daar géén geur voor inzetten?”