Sharing the blooming vision
92.833 abonnees

Leader in analytics

Minder tools, meer efficiëntie: deze trends in marketing intelligence duiken op in 2022
Insights

Meer over
SAS

SAS-oplossingen voor analyse zetten gegevens om in intelligentie en inspireren klanten over de hele wereld om gedurfde nieuwe ontdekkingen te doen die de vooruitgang stimuleren.

InsightsNiet enkel meer voor de allergrootsten: met dit platform kunnen ook middelgrote bedrijven hun data volop benutten

Data bijhouden, analyseren én gebruiken is een must voor bedrijven die willen blijven groeien. Maar een data driven-oplossing op maat van je bedrijf opzetten loopt al snel in de miljoenen. Geen wonder dus dat het vooral de grote corporates zijn die vooruitgang boeken in hun digitale transformatie — nochtans zouden ook de middelgrote bedrijven die mogelijkheid moeten hebben. “We bieden MO’s de kans om hun schade in te halen”, zegt Rein Bryssinck, directeur Enterprise & Growth Markets bij SAS. Met hun nieuwe formule, Approachable Analytics, wil het bedrijf het tij keren.

Lees meer
Customer experience in het nieuwe normaal: “Bedrijven moeten hun focus verleggen van de customer journey naar de life journey”
Insights
Wat zijn de rechten van de consument na 25 mei? Een overzicht:
GDPR
  • 1
  • 2