Gepassioneerd verhalenverteller, doet dat sinds kort ook freelance-gewijs. Schaamteloos verliefd op het geschreven woord, stiekem verslaafd aan korte deadlines.
Dit duo vult met tweede start-up een gat in de beleggingsmarkt: “Het is makkelijker werken aan een product dat je zelf ook nodig hebt”
Conny Vandendriessche: “Onze continenten verschillen op veel vlakken van elkaar en toch is ondernemerschap iets heel universeel”
Deze drie twintigers willen met hun revolutionaire e-step de wereld veroveren: “Zalig om zo’n avontuur met je vrienden te kunnen verwezenlijken”
Waarom de founders van Achilles Design hun klassiek gestructureerde onderneming omvormden tot zelfsturend bedrijf: “Er ontbrak iets, het plaatje klopte niet meer”
Uplace-CEO Jan Van Lancker grijpt graag kansen: “Ik moet mezelf tegenhouden om niet continu nieuwe dingen te ondernemen”
Hoe het Belgisch oprichtersduo van Stellar de wereld van influencer marketing verovert: “We zijn wat realistischer geworden”
Deze experts schrijven een doe-boek rond duurzaam ondernemen: “We hebben iedereen nodig om het tij te keren”
Het ‘Superman-syndroom’ van de Vlaamse ondernemer: “Het zit er zo ingebakken om vooral geen hulp te vragen, terwijl dat net een teken van sterkte is”
Het harde van de advocatuur, het creatieve van ondernemen: hoe deze Antwerpse twee verschillende werelden combineert
Waarom Virginie Morobé de wereld wil veroveren met haar schoenenmerk: “De Benelux is te klein, ook voor mij als mens”
Deze Vlaamse ondernemer wil kansarmoede uit onze maatschappij: “Ik trek me op aan het voorbeeld van de vrouwenbeweging”
Duco Sickinghe (Fortino Capital) hoopvol over post-coronaklimaat: “Er is geen betere tijd voor ondernemers en investeerders dan vandaag”
Hassan Al Hilou over zijn ‘Ikea van jeugdontwikkeling’: “Als jongeren niet weten naar welke doelen ze kunnen streven, hoe moeten ze er dan aan beginnen?”
Toon Bossuyt, derde generatie bij BOSS paints, zet koers richting toekomst: “We willen klaar zijn voor de wereld van morgen”
Vlaams ondernemerskoppel maakt furore met duurzaam sneakermerk: “We willen een wereldmerk worden vanuit onze keuken”
Drie ‘lessons learned’ van Belgische scale-ups die furore maken in het buitenland: “Internationaliseren is geen exacte wetenschap”
Van thesis naar start-up: deze jonge ondernemers willen met hun machine learning tool de scheepvaartsector vernieuwen
Hoe Barbara Torfs de balans tussen daadkracht en draagkracht heeft gevonden: “Je hebt beide polen nodig om goed te kunnen ondernemen”