Freelance redacteur en copywriter. Schrijft beter dan ze praat. Gezegend (en een beetje vervloekt) met een overmatige interesse in bijna alles, met een lichte voorkeur voor reizen, de mens in zijn geheel en all things food.
“Bedrijven realiseren zich nu pas hoeveel tijd het kost” - Dit zijn de drie grootste uitdagingen van de CSRD
De ROI van AI: twee experts over valkuilen, verwachtingen en hun visie
Kadonation opnieuw in de running voor de Deloitte Technology Fast 50: “We vinden het ondertussen wel leuk om de underdog te zijn”
“Hoe meer perspectieven, hoe breder de oplossingen” - het ondernemerslandschap moet diverser, maar hoe doen we dat?
“Boost de impact op je cijfers én mensen" - Zo gidst The Cornerstone organisaties richting sociale duurzaamheid
Kan AI werknemers vervangen? - Hendrik Serruys (EY) over de implementatie van artificiële intelligentie op de werkvloer
Deze ondernemers beginnen waar andere consultants stoppen: “We lopen drie jaar mee. Daarna moeten de groeidoelen behaald zijn.”
Sigli kiest bewust voor waarde boven groei: “Wat blijft er echt over als je het laagje van een agency-website wegpoetst?”
AI voorbij de hype: dit is hoe Sigli & Sensotec/Lexima samen de wereld toegankelijker maken
“Je zegt ja op alles en kijkt dan wat werkt” - Deze logtech start-up maakt containerverkeer transparant
“Alle ESG-eisen afschuiven op de sustainability officer? Dat is te makkelijk” - Sofie Van Doninck (EY) over de regels die leiden naar duurzaamheid
De indrukwekkende triomftocht van Henchman: “Tegen 2026 willen we 30.000 advocaten in ons klantenbestand.”
De toekomst van de Belgische industrie: wie niet snel schakelt, is gezien
“We doen het graag of we doen het niet” - voor deze serieondernemer gaat het gevoel boven de cijfers
Deze Antwerpse onderneemster vond het duurzame gat in de markt: “Plots ging mijn merk viraal in Zuid-Amerika”
“Ondernemen is geen marathon maar een opeenvolging van meerdere sprints, wat maakt dat je regelmatig tijd moet nemen om te recupereren”
Is sensitief leiderschap wat bedrijven vandaag nodig hebben? “Cijfers en data hebben ons veel gebracht, nu is het tijd om te voelen”
Met deze inzichten kom je te weten waarom leiderschap vaak niet loopt zoals verwacht: “Je kan geen goede leider zijn als je jezelf niet kent”